Klacht: Snel vervagen van rode kleur

op 18 december 2015 over Schwarzkopf in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een week geleden mijn haatte geverfd met poly palet nummer 389 erg mooie kleur alleen helaas naar een aantal keer wassen vervaagd hij snel en wordt erg dof

Gewenste Oplossing:

Ik ben te vreden als de kleur beter blijft zitten en ik niet elke twee weken mijn haar hoef te verven

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Schwarzkopf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Schwarzkopf in behandeling genomen

Bericht van Schwarzkopf

11 maanden geleden - Geachte mevrouw De Bruin, Allereerst onze excuses voor de negatieve ervaring dat u heeft ervaren. Wij hebben u vandaag een e-mail gestuurd via info.cosmetics@henkel.com. Mogen wij u vriendelijk vragen om ons een antwoord te bezorgen op alle vragen. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groeten, Henkel Beauty Care

Bericht van Schwarzkopf

9 maanden geleden - Geachte mevrouw De Bruin, Allereerst hartelijk dank voor uw medewerking. Naar aanleiding uw klacht hebben wij u op 18 december 2015 een e-mail gestuurd. Tot op heden hebben wij geen antwoord ontvangen. Mogen wij u vriendelijk vragen om alsnog de vragen te beantwoorden, zodat wij uw dossier verder kunnen afhandelen. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, Henkel Beauty Care

Bericht van Schwarzkopf

9 maanden geleden - Geachte mevrouw De Bruin, Allereerst onze excuses voor de negatieve ervaring dat u heeft ervaren. Wij hebben u op 17 februari 2016 een e-mail gestuurd via info.cosmetics@henkel.com. Tot op heden hebben wij geen antwoord ontvangen. Mogen wij u vriendelijk vragen om alle vragen te beantwoorden, zodat wij uw dossier kunnen vervolledigen alsook een gepaste antwoord/advies kunnen aanbieden. Wij danken u alvast voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Henkel Beauty Care

Bericht van Schwarzkopf

8 maanden geleden - Geachte mevrouw de Bruin, Allereerst hartelijk dank voor uw medewerking. Naar aanleiding uw klacht hebben wij u op 7 maart 2016 een e-mail gestuurd. Tot op heden hebben wij geen antwoord ontvangen. Mogen wij u vriendelijk vragen om alsnog de vragen te beantwoorden, zodat wij uw dossier verder kunnen afhandelen. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, Henkel Beauty Care

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schwarzkopf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schwarzkopf

Heeft op 07 oktober 2016 om 15:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw De Bruin,

Allereerst onze excuses voor de negatieve ervaring.

Tot op heden hebben wij geen antwoord ontvangen op de verschillende mails die vanuit info.cosmetics@henkel.com werden verstuurd. Helaas zijn wij genoodzaakt om uw dossier te sluiten.

Indien u bijkomende vragen heeft kunt u ons altijd telefonisch contacteren op het algemeen nummer 030 607 36 50. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 9u tot 17u.

Wij hopen u hiemree voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Henkel Beauty Care

Alle klachten die gemeld zijn door Sabrinadeb