Klacht: Sms gekregen om 3 uur van tevoren aan te melden op Schiphol.. de balie nr 18 bleef gesloten en gingpas 2 uur voor vertrek open

op 28 april 2017 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 28 april 2017 om 06:53 geantwoord

Heeft op 28 april 2017 om 07:14 geantwoord

Neckermann creëert zelf chaos door te verzoeken 3 uur van tevoren aan te melden voor gesloten balie die 1 uur later open gaat

Bericht van Neckermann Reizen

6 maanden geleden - Geachte heer Rsomai, Dank voor uw reactie. Wij geven inderdaad vanwege de drukte op Schiphol een advies aan om 3 uur voor vertrek aanwezig te zijn. De vluchten van Small Planet Airlines worden afgehandeld door Menzies. Helaas hebben wij geen invloed op hun planning. Wij begrijpen zeer goed dat uw reis hierdoor niet soepel is gestart. Onze excuses hiervoor. Wij wensen u nog een fijne vakantie toe. Met vriendelijke groeten, Neckemann Reizen

Alle klachten die gemeld zijn door Rsomai