Klacht: SMS bericht

op 25 juni 2017 over Evides in de categorie Waterschappen

Vervaldatum, staat soms bij een betaling, die gedaan moet worden, via accept email, of een acceptgiro. Wat ik nu meemaak is, dat een medewerker( ster ) van Evides gebeld heeft, en bij geen gehoor, sturen ze een SMS bericht, met de mededeling, dar er nog niet betaald is, dit terwijl de vervaldatum nog niet in zicht is. Lijkt wel of ze te weinig geld hebben., om zo iets te doen.Via het contactformulier op 31 Mei, wil ik weten waarom ze dit gedaan hebben, omdat ik dit nog nooit meegemaakt heb. Nu ,te lezen krijg ik iets, wat nergens op slaat. Dus reageer ik hier op, dat ze beter moeten lezen, wat er op het accept email staat, en ook beter moeten kijken, wat er betaald is, en niet een ander bedrag schrijven. Dus wil ik antwoordt hierop krijgen, waar ik dus nog steeds op wacht , van de persoon die terug gemaild heeft. Schijnt dus erg moeilijk te zijn.

Stoppen hier mee

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Evides

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Evides nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kaissa