Klacht: Sms afmelding

op 26 juli 2017 over ParkMobile in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Had afgemeld maar kreeg geen bericht en uur laterdus 2euro verder krijg ik pas jullie de gedeactiveerd melding erg raar en kost ons extra!!

Gewenste Oplossing:

Als alles goed zou werken!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar ParkMobile over deze klacht.

Bericht van ParkMobile

3 weken geleden - Beste mevrouw Steenbergen, Bedankt voor uw bericht. Graag vernemen wij van u om welke actie het gaat, daar er meerdere acties zijn geweest in juli 2017. Aan de hand daarvan kunnen wij de situatie beter nagaan. Wij ontvangen uw reactie graag via helpdesk@parkmobile.nl of via onze Whatsappdienst op +31611776777 (ma-vrij van 09:00 tot 17:00). Met vriendelijke groet, Francine Roos Customer Support

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door ParkMobile in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Sonja Steenbergen