Klacht: s’middags vreselijk koud in Holland casino Scheveningen

op 18 februari 2016 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment

Wij als vaste bezoekers van Holland casino Scheveningen brengen al tien tallen jaren met veel plezier een bezoek aan het casino .zeer goede sfeer goed en professioneel personeel .het is goed toeven .goede service.
Een min punt een zeer slechte klimaat beheersing.
Het is ervaar erg koud of matige verwarming.
Bij klachten aan het personeel geven het door maar er wordt niets mee gedaan door de leiding.
Waarom s’middags koud men koelt dan voor de avond .dus gasten moeten s’middags in de kou zitten .zeer onprettig.

Als men in de ochtend de verwarming hoger zet en dan eind van de middag is het voor alle partijen een betere oplossing . Ook voor het personeel wat daar werkt

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Holland Casino over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Holland Casino in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Holland Casino een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Holland Casino

Heeft op 02 mei 2016 om 12:36 geantwoord

De klacht van deze gast is op 1 maart 2016 door Holland Casino Scheveningen beantwoordt waarmee de klacht op deze site door ons afgesloten wordt. Wij trachten zoveel als mogelijk een binnenklimaat te creëren waarbij onze gasten en collega’s zich prettig voelen. Hierbij gaan wij uit van wat gemiddeld gezien als aangenaam wordt ervaren. Komend jaar zullen alle temperatuurvoelers en naverwarmers worden nagezien en waar nodig vervangen. Zodra alles opnieuw is ingeregeld, verwachten wij een nog betere constante temperatuur te kunnen waarborgen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stikkelorum