Klacht: Smerige tafels en niet echt vriendelijk personeel

op 02 juli 2016 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Goedemiddag, gisteren ben ik met mijn kleinzoon en vriendin naar de Mac Donlad in Amersfoort geweest. Maanlander in Amersfoort Noord.
We kwamen om 17 uur, dus nog niet druk, waren ook zo aan beurt en gingen een plek zoeken. Tafels waren allemaal smerig en de vloeren bezaaid met rommel en drinkvloeistof.
Een gezocht die het minste vies was en een medewerker gevraagd er even een doekje over de tafel te halen. Nou daar had ze geen tijd voor, was druk met afval.ze ging wel iemand vragen. 10 minuten later nog niemand gezien, ben ik zelf nog een kaar gaan vragen aan een soort gastvrouw.ja ze ging wel kijken of iemand het kon doen. Het is dat we ons eten hadden anders waren we zeer weggegaan. Man en vrouw achter ons Ijn weggegaan en hebben het eten laten inpakken, omdat ze niet aan een vieze tafel wilden zitten.
Ja wij ook niet, maar we hadden het al even en ja je verwacht toch als je iets vraagt dan ook geholpen wordt. Vriendelijk personeel , geen idee waar die waren gebleven.
Als er nu de warenwet was langsgekomen dan had u waarschijnlijk een 1 gekregen. Zo smerig heb ik het bij u vestigingen nog nooit gezien.

Ik blijf niet weg bij u maar als het de volgende keer nog zo vies is maak ik foto,s en maak er echt werk van. Hier krijg je dus ziektes van Zola’s buikloop etc.

En nee ik ben geen smetvrees mevrouw, die ook wel ergens tegen kan, maar dit was niet acceptabel.

Ik hoop dat u dit serieus opneemt en er iets aan doet.
Mijn plezier was voor die dag even weg.

Als u er iets aan gaat doen en een coulance geeft Ik was met 3 personen. Allemaal een menu en dan nog niet echt prettig gezeten, kost dit veel geld.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kittysoldaat