Klacht: Smerige oplichtersbende

op 25 november 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

#NECKERMANN bied de vakantie aan op 1 september 2016. Vakantiediscounter belt op 1 september 2016 over de prijs van deze reis met #NECKERMANN.
#NECKERMANN annuleerde de vakantie op 10 november 2016 nadat volgens #NECKERMANN de bagage was bijgeboekt. Dus na twee maanden en tien dagen. Bagage was al op 1 september geboekt voor zowel de heen als terugreis. Een gore leugen.
# zegt tot twee maal toe op klacht dat klacht is opgelost. Dit terwijl er niets is opgelost. Gore leugens.
#NECKERMANN verwijderd alle mail op facebook. Bang dat het imago beschadigd zal worden. Smerig laf zooitje.
#NECKERMANN wil alleen uitmaken hoe een klacht dient te worden opgelost. Voor een oplossing zijn twee partijen nodig beste dictator #NECKERMANN.
#NECKERMANN heeft de hele vlucht van 7 december 2016 naar Alicante geannuleerd. Alles is een gore leugen bij #NECKERMANN. Wees eerlijk #NECKERMANN.
#NECKERMANN gedraagt zich als een Hitler in de reiswereld, #NECKERMANN gedraagt zich als een dictator. Beste #NECKERMANN dictators worden uitgekotst door de mensen!!!!.
#NECKERMANN heeft letterlijk lak aan haar klanten.
#NECKERMANN behandelt haar klanten als oud vuil.
En ik de gedupeerde mag achter mijn geld aan gaan vangen, de reissom, de gereserveerde stoelen. #NECKERMANN wil dat ik van alles rekeningen ga overleggen, mij het werk op laten knappen voor de oplichtersbende van #NECKERMANN.
Beste #NECKERMANN wie denkt U dat U bent. Een smerig stelletje bloedzuigers dat alleen uit is op het geld van de mensen. Een klant telt bij U niet #NECKERMANN alleen zijn geld.
Dit is de tweede keer dat ik dit mee maak bij U. Vijfendertig jaar geleden drie dagen voor de reis kreeg ik een brief dat de vakantie geannuleerd was wegens gebrek aan deelname. Kon destijds ook weken achter mijn geld aan vangen. Dezelfde bloedzuigers als 35 jaar geleden. Oplossen doe je in gemeenschappelijk overleg beste dictator #NECKERMANN. Na al die smerige gore leugens kom je met een fatsoenlijk aanbod beste dictator #NECKERMANN en neem je je verantwoordelijk beste dictator #NECKERMANN.
U bent degene die de rotzooi veroorzaakt #NECKERMANN.
Zorg dat de klant zich koning voelt #NECKERMANN.
#Neckermann geeft telkens aan dat de klacht is opgelost. Niet met mij in elk geval. Beste NECKERMANN neem mensen in dienst die de kleuterschool hebben afgemaakt en kunnen lezen en schrijven. Het is een grote oplichtersbende bij U NECKERMANN. De reiskosten heb ik na tweeëneenhalve maand terug ontvangen van het tuig van de richel. Op de kosten van de stoelreservering van 60 euro wacht ik nog steeds, stelletje tuig. Ook voor de kosten voor het onderbrengen van de hond heb ik geen enkel voorstel van U gehad, tuig van de richel. Wat dacht U van de emotionele schade, ooit van gehoord tuig?.

Een fatsoenlijke geldelijke afhandeling en mij niet achter mijn geld aan laten vangen.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht AntonausAlverna

1 week geleden - Nog steeds geen fatsoenlijke reactie van dit stelletje tuig. Wacht nog steeds om mijn betaalde geld, onder andere de stoelreserveringen van 60 euro. @Neckermann, Never NECKERMANN, Ook als ik nooit meer op vakantie kan. Al 40 jaar een stelletje smerige oplichters. Wat een jubileum!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door AntonausAlverna