Klacht: Smerige camping

op 04 september 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Jammer dat de vakantie vijling zulke camping s aan bieden zoals Olympia van ping in België we hebben er een. Grote familie ruzie aan over gehouden wat een stink camping en een vieze wc en douche ik moest het regelen voor mijn schoon zusters en mijn vrouw en wat hebben we er aan o ver ge houden ruzie met de zusters on der El kaar de band is daar door stuk ge gaan ik 150 euro kwijt wand nun betalen niet wij zijn gelukkig wezen kijken dus nooit meer via de vakantie vijling en God zegen

Als ik mijn geld terug krijgt of een schone Re camping toegewezen krijg

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

1 jaar geleden - Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden was over de gekozen camping. Heeft u de klacht ook bij de camping/Olympia groep zelf neergelegd. Mocht dit het geval zijn geweest dan ontvangen wij graag de correspondentie hiervan. U geeft aan dat de wc en douche vies was. Zijn er vanuit de camping nog oplossingen geweest? Wij horen het graag zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen. Met vriendelijke groet, Sabine Webcare Vakantieveilingen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 07 september 2016 om 17:17 geantwoord

wij willen helemaal niet naar een azosjale camping ik blijf liever tuis voor dat ik een ziekte op loopt ik wil ge woon een camping die netjes is zonde voor de benzine om daar nog eens naar toe te gaan een ding nooit meer een vacancie via de vijling wek je centen totaal 150euro wat ik kwijd ben jammer hoor op de zijd staan ze ook heel slecht te boek

Bericht van Vakantieveilingen.nl

1 jaar geleden - nooit meer

Alle klachten die gemeld zijn door N.denbreejen