Klacht: smerig

op 20 juli 2012 over Slagharen in de categorie Attractiepark

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

bij aankomst de vuile was nog in de hal deze zelf weg gebracht . toen bleek de koelkast nog vol te zitten met het eten van de vorige mensen . schoonmaakster is geweest die zij dat ze met een kwartier wel klaar zou zijn erg snel dus . wij ff de park op geweest na een uur weer terug en wat dek je koelkast nog vol . dus alles zelf maar opgeruimd . huis erg smoezelig er vies .
parkeren en wanneer je er op mag en weg mag erg onduidelijk . geld ookvoor aankomst . zwembad erg vol en erg slecht ingang en uitgang . op vertoon polsband mag je naar binnen staat er is ook niet meer van toepassing je hebt een kaart nodig .
maar goed was voor ons de laaste keer , gelukkig vond onze kind het wel geweldig en daar ging het om

Gewenste Oplossing:

alles zelf maar schoon gemaakt , daaaaag 60,euro schoonmaak kosten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Slagharen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Slagharen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Slagharen

Heeft op 31 juli 2012 om 09:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Familie verzocht om contact op te nemen voor het correct afhandelen van de klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Slagharen beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door dipak