Klacht: Smartphone werkt niet naar behoren

op 03 augustus 2017 over Acer in de categorie Electronica - Computers

Een vriendin en ikzelf hebben met een maand verschil twee jaar geleden een ACER E39 gekocht. Haar toestel viel in panne een maand geleden en nu is de mijne aan de beurt. Het lijkt wel of falen mee ingepland is in de software. Bovendien werkt de rebootprocedure naar de fabrieksinstellingen niet. Na het wissen van alle gegevens en een reboot wil het toestel niet terug opstarten met de foutmelding Acer00BE is gestopt.

Als ik een eerlijke manier krijg om het toestel terug te repareren.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Acer

4 maanden geleden - Geachte hvanlaer, Wij hebben uw klacht ontvangen. Het is uiteraard zeer vervelend dat uw toestel niet goed functioneert. Een van onze medewerkers zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Acer Service Team

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 07 augustus 2017 om 15:05 geantwoord

Geachte hvanlaer,

Na contact met een van onze medewerkers hebben wij vernomen dat deze klacht gesloten mag worden en u geen verdere actie nodig acht daar het systeem buiten garantie valt.

Uw bericht is doorgezet naar betreffende afdeling voor toekomstige verbeteringen in klant tevredenheid.

Wij willen u bedanken voor uw input
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Acer Service Team

Alle klachten die gemeld zijn door hvanlaer