Klacht: smaak bier niet goed,

op 06 februari 2018 over Grolsch in de categorie Bier

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Grolsch over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Grolsch in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Grolsch een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Grolsch

Heeft op 06 februari 2018 om 09:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 06 februari 2018 om 09:26 geantwoord

Goedemorgen mevrouw Achterhuis,

Ja, van deze krat zijn er nog acht over. de krat is gebruikt tijdens een verjaardag en ik had zo snel niet door dat mensen klaagden over het bier vandaar dat er nog maar een paar over zijn.

Het gaat om flesjes.
De overgebleven flesjes zijn bij mij op te halen voor onderzoek.
wordt mij nog een oplossing geboden over het compenseren van de kapotte krat bier?

Met vriendelijke groet,
Tom Buschers

Bericht van Grolsch

8 maanden geleden - Geachte heer Busschers, Dank voor uw snelle reactie en wij komen graag de flessen voor onderzoek bij u afhalen. Uiteraard zullen wij het bier aan u vergoeden. Wij zullen binnenkort contact met u opnemen voor het maken van een afspraak. Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. met vriendelijke groet Jenny Achterhuis Consumentenservice

Alle klachten die gemeld zijn door buschers