Klacht: Sluitingen die stuk gaan omdat ze eigenlijk niet geschikt zijn voor keukens.

Dina van der Leeden op 24 oktober 2016 over Mandemakers Keukens in de categorie Keukenleveranciers

Mijn keuken is 2008 geplaatst en gekocht in 2007. Wij hebben de keuken gekocht in Zutphen. In de showroom stond de keuken met greepjes die wij erg leuk vonden. We hebben deze dan ook bij onze keuken gekozen. Niemand die toen tegen ons zei dat die greepjes eigenlijk niet geschikt zijn om b.v. Een zware koelkast deur open te trekken. Het greepje van de koelkastdeur is nu dan ook stuk. Het betreft Luikringen. Ze zijn echt niet geschikt voor deuren die opendraaien omdat er dan veel spanning op komt te staan. Ik heb nieuwe besteld 3 stuks voor de prijs van €156,00. Inclusief verzenden. Ik kan geen andere sluitingen op mijn keuken zetten omdat ze zijn ingefreesd. Ik vind wij bij het aanschaffen van de keuken hier op gewezen hadden moeten worden.

Als de prijs wat vriendelijker ( klantgericht) zou zijn, dan zal dat in ider geval een stuk beter zijn.

Mij zoon heeft een kast gekocht bij Woonexpress voor €300,00 met precies dezelfde sluitingen. Er zitten 6 sluitingen op de kast. Hij heeft de kast dus ongeveer gratis gekregen en alleen de sluitingen betaald.

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mandemakers Keukens over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Mandemakers Keukens in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mandemakers Keukens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mandemakers Keukens

Heeft op 05 april 2018 om 16:00 geantwoord

Beste mevrouw van der Leeden,

Uit onze administratie blijkt dat deze melding op klacht.nl nog open staat. Graag sluiten wij deze af en vernemen het graag van u als wij u nog ergens mee van dienst kunnen zijn.

Inge Vermeulen - Mandemakers Keukens

Alle klachten die gemeld zijn door