Klacht: Sluiting winkel

op 11 oktober 2016 over Lotto in de categorie Loterijen

Wij spelen met 15 personen 2x per week Euromillions en Lotto.
Dit aan 12,5 Euro per week en voor de maand oktober 2016 werd 50 Euro betaald.
Ik speel a geruime tijd in die winkel met 14 andere personen. Dus in het totaal 15. Vroeger waren er meer deelnemers.
Nu is begin de winkel gesloten en de uitbater met de noorderzon verdwenen. Winkel over te nemen.
De winkel is gelegen te 9890 Gavere, Leenstraat, 54.
Kan U dit even nazien en nieuws laten geworden.

Als ik winst mocht hebben dat die mij wordt uitbetaald zoniet mijn geld terug van de weken dat die krantenwinkel niet heeft gespeeld met ons geld.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lotto over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lotto in behandeling genomen

Bericht van Lotto

1 maand geleden - Geachte mevrouw Gyselinck, Wat vervelend om te lezen dat de winkel waar u altijd mee speelt niet meer bestaat. U geeft aan met Euromillions en Lotto mee te spelen. Euromillions is echter geen product van ons, de Lotto wel. Het adres van de winkel welke u opgeeft bevind zich in België, in België hebben wij geen officiële verkooppunten. Indien u in het bezit bent van geldige deelname bewijzen van De Lotto, kunt u deze bij elk ander verkooppunt in Nederland laten valideren. Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Klantcontact Nederlandse loterij, Afdeling klachten

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lotto een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lotto

Heeft op 21 oktober 2016 om 09:40 geantwoord

Geachte mevrouw Gyselinck,

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Klantcontact Nederlandse loterij, Afdeling klachten

Alle klachten die gemeld zijn door godelieve gyselinck