Klacht: Nabehandeling kijkoperatie knie

op 03 november 2014 over Slotervaarziekenhuis Amsterdam in de categorie Ziekenhuizen

Ik ben op 20 oktober 2014, behandeld middels een kijkoperatie in mijn knie, protocol is na zo’n operatie dat een orthopeed, nadat de verdoving uitgewerkt is, langskomt om je te leren te lopen en de trap op en af te gaan, dat is bij mij niet gebeurd, waardoor ik een heel dik onderbeen kreeg en 4 dagen later naar de 1e hulp moest om te kijken of er een trombose was opgetreden, gelukkig was dit niet het geval. Nu, 14 dagen later is de knie bijna pijnloos, het onderbeen en mijn voet is een grote blauw/zwarte bloeduitstorting met veel pijn, waardoor ik nog veel pijnstillers nodig heb en nog heel slecht loop.

Wanneer het Slotervaartziekenhuis mijn klacht serieus neemt en in het vervolg haar patiënten een betere voorlichting geeft en er in ieder geval een arts of fysiotherapeut langskomt om de patiënt voor te lichten over de manier hoe verder te gaan na zo'n operatie

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slotervaarziekenhuis Amsterdam

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slotervaarziekenhuis Amsterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door eggin217@wxs.nl