Klacht: Maanden bezig voor dringend benodigde documenten Slotervaartziekenhuis!

op 12 september 2012 over Slotervaarziekenhuis Amsterdam in de categorie Ziekenhuizen

Na 6 hernia operatie’s en afgekeurd te zijn door mijn werkgever Defensie krijg ik een herkansing van Defensie om gekeurd te worden. En zou goedgekeurd kunnen worden als ik van het Slotervaartziekenhuis sommige opgevraagde documenten in handen zou kunen krijgen, ik heb begin April 2012 contact gehad met de desbetreffende afdeling Neurochirurgie daar wordt je van kastje naar muur gestuurd, eindelijk bij de juiste persoon aangekomen te zijn heb ik van april tot op de dag van vandaag nog email contact, er word mij meerdere malen beloofd dat de neurochirurg de documenten voor mij op zal maken:

– Hernia vrij verklaring
– Contra expetise van professor

Tot op de dag van vandaag word ik gewoon aan het lijntje gehouden en is er nog niets gebeurd, volgende week heb ik de keuring en kan ik gewoon niets laten zien aan het militair ziekenhuis in Utrecht.
vanaf april tot oktober bezig zjn om slecht 2 documenten te verkrijgen, en geen antwoorden krijgen, arrogant te woord te worden gestaan, gepiekeerd worden als ik vraag ik heb ze alsjeblieft echt nodig.
Wij hebben ze 2 weken geleden aan de telefoon gehad en alles zou WEER geregeld worden, we hadden ze 8 dagen gegeven anders zouden we er werk van maken, ook hebben we ze verteld dat we ze aanklagen en een schadevergoeding vragen bij afkeur, dit is per brief, op de email en per telefoon duidelijk gemaakt. Helaas tot op de dag van vandaag nog niets gehoord, wat een geweldig ziekenhuis dat Slotervaartziekenhuis!

Dat wij de brieven alsnog zsm krijgen van de betreffende neurochirurg, en omdat wij te laat zijn met alles nog te regelen zoals contra expetise, wij een schadevergoeding niet zo gek vinden, ben al een half jaar bezig!
De keuring is volgende week al.

Alle klachten die gemeld zijn door FamGoedee