Klacht: slordig wer afgeleverd

op 03 mei 2017 over Welzorg in de categorie Beauty & Wellness

Op de eerste April zou mijn stoel een onderhoudsbeurt krijgen. Deze was met de tijd erg zwaar gaan rijden. Normaal kreeg deze stoel eens in het jaar een onderhoudsbeurt. Monteur is geweest en was binnen 5 seconden klaar met ht onderhoud. Dat mijn hulpen hiervan schade uit riepen hoe iemand in zo\’n korte tijd een groot onderhoud kan geven aan een rolstoel met een emotiewiel, Deze is op het moment niet meer voor uit te krijgen. Zo het op prijs stellen dat er binnen afzienbare tijd een groot onderhoud werd gedaan.
Laat mijn maatschappelijkwerkster hier over bellen want dit is voor een gehandicapte die bijna blind is en halfzijdig verlamd niet te doen.

Hoop op een empathische benadering.
Vriendelijke groet
Mw Anna

Verzonden vanuit Outlook

Dat deze stoel zo snel als mogelijk is voor mij weer te rijden . Deze stoel zijn mijn benen omdat ik die niet meer gebruiken kan en verlamd ben heb ik een emotiewiel deze doet nu nog maar weinig

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Welzorg

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Welzorg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anne Vlieland