Mijn Klacht:
Blijven geld afschrijven van mijn rekening na stopzetten abonnement
Gewenste Oplossing:
Stopzetten van abonnement en geen geldbedragen meer afschrijven.

hilde77 op 23 april 2014 over Slimq3 in de categorie Internetshops - Algemeen
Blijven geld afschrijven van mijn rekening na stopzetten abonnement
Stopzetten van abonnement en geen geldbedragen meer afschrijven.
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Slimq3 over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Slimq3 in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Slimq3 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 13 juni 2014 om 09:16 geantwoord
Geachte mevrouw Kuiperij,
Op 28.04. jl. heeft u contact met onze klantenservice gehad.
U heeft aangegeven en verzocht om het abonnement te annuleren.
Uit onze administratie blijkt echter dat het abonnement echter niet helemaal correct is afgehandeld, waarvoor onze excuses.
Ik wil u vragen om de laatste twee pakketten aan ons te retourneren. Bij ontvangst kunnen wij dan overgaan tot het restitueren
van de laatste twee pakketten.
De administratieve verwerking wordt na restitutie afgesloten en uw abonnement is definitief geannuleerd.
Hopend u voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice SlimQ3