Klacht: slechtste vakantie ooit in Turkije

op 12 januari 2014 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Wij zijn in de herfstvakantie met ons gezin naar Iassos in Bodrum geweest. Ik heb mijn beoordeling netjes ingevuld op de site van de link van ons welkomthuismail, en die staat er nog steeds niet op. Waarschijnlijk omdat wij niet tevreden waren. In het kort; onvriendelijk personeel,nooit gedag gezegd, slechte schoonmaak,geen opgemaakte bedden,kapotte apparaten,niet aangesloten water/koffie/frisdrankautomaat, slecht/koud eten, weinig eten, bar was ’s avonds dicht, geen pondje naar de stad, geen dolmusbus,slechte receptie die van alles belooft, geen handdoekservice, er werd gezegd dat we de handdoeken niet zo vaak moesten wisselen.Wij waren de laatste betaalde gasten en werden buiten gekeken, de strandbedden werden opgeruimd, de tafels van het restaurant werden opgestapeld,er is nooit een glas drinken gebracht, de lege glazen van ons tafeltje moesten we zelf terugbrengen anders was het tafeltje te vol, de stroom van ons huisje ging uit, geen koffie of drank meer te krijgen. Terwijl wij gewoon 8 dagen all-incusive geboekt hadden. Het weer was mooi, de andere gasten waren leuk, maar verder nooit meer. Het is zeker geen 5 sterren waard. Nog nooit zo’n slecht hotel en personeel gezien.

Ik wil dat mijn beoordeling ook op de site komt. Ik heb daar heel lang op gewacht, maar nu is de maat echt vol. De beoordeling van de mensen die net voor ons waren, staat er wel op, en die van ons niet. Ik ben toch netjes geweest in mijn tekst. Wij willen graag een tegemoetkoming zien voor ons gevoel dat we nu hebben van deze vakantie. Wij gaan heel vaak naar Turkije, vliegen regelmatig met Corendon, maar een hotel van Corendon zullen wij nooit meer boeken. Ik hoop dat we het eens kunnen worden met afhandeling.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Corendon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Corendon

Heeft op 21 januari 2014 om 14:49 geantwoord

Geachte heer/ mevrouw,

U heeft reeds een inhoudelijke reactie mogen ontvangen.

Corendon webcare

Alle klachten die gemeld zijn door prullers13