Klacht: Slechtste sevice ooit!

op 01 juli 2021 over JDsports in de categorie Sportwinkel

Ik heb een bestelling gedaan, vervolgens krijg je een mail dat je bestelling onderweg is, geen trscktrace. Ga je de bestelling opzoeken via hun eigen link staat er geen informatie, alleen dat de bestelling is verzonden.

Ze hebben ook zo’n bot wat de bestelling kan opzoeken, staat daar de een of meerdere artikelen zijn geannuleerd. Dan mag je zelf uit zoeken welke dag is. 5 keer contact gehad en nog geen informatie!! Gezien de vele klachten ben ik niet de enige, dit heeft niets meer te maken met drukte.

Dit is overigens al de 3de keer dan dit is gebeurd, elke keer denk je, ik probeer het toch maar lesson learned, NOOIT MEER!

Ze moeten duidelijk en eerlijk communiceren. Voorraad duidelijk laten zien op site. Betere klantenservice en snellere reactietijd, als ze überhaupt al reageren.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over JDsports

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over JDsports nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nikitaxox