Klacht: Slechte Winkel

op 18 juli 2021 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

In de winkel aan de Drielse Wetering in Zaandam is vaak groente en fruit op en wat je dan koopt is vaak nog niet vers ook. (Afgelopen weken sperziebonen, komkommer, uien). Ook andere vakken zijn regelmatig leeg. Wat me nog het meest stoort is de prijzen staan niet goed bij het vak, bij de kassa ben ik elke week toch meerdere keren meer kwijt voor een product dan op het kaartje was aangegeven. (Dan heb ik het niet over verlopen acties, want die kaartjes blijven ook zo vaak staan). Ik hoor ook regelmatig geklaag bij andere kassas hierover. Soms zeg ik er wat van, maar ik heb niet telkens zin in gekreun en gesteun, het kost me te veel tijd. Sommige medewerkers zijn echt wel heel vriendelijk, maar anderen zijn totaal niet behulpzaam. Het is dat er geen alternatief in de wijk is, maar anders zouden mensen wegblijven. Vandaag heeft het me weer 3 euro meer gekost dan het had moeten kosten en dat op een totaal van 21 euro, dat vind ik kwalijk.

Ik wil gewoon ontspannen maar snel mn boodschapjes kan doen zonder dat er weer dingen van mijn lijstje er niet zijn en zonder dat ik weer te veel betaal.

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dekamarkt

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dekamarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door L.K-P