Klacht: Slechte voorstelling van zaken

Frida van Boxtel op 17 augustus 2017 over Premiums in de categorie Websites - Building en Hosting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ben op een middag naar dit bedrijf gegaan en met een aller vriendelijkste jongeman gesproken. Deze beloofde hemel op aarde. Mooie webside, modern, webshop erbij, bij alles hulp, elke dag contact met contactpersoon, enz, enz.
Graag direkt betalen €530,- na oplevereing €430,-. En daarna elke maand €30,- voor onderhoud.
Nou, vergeet het. Het is een eindeloos gedoe niemand begrijpt je. Elke keer een andere lieve jongeman aan de telefoon die het ook weer niet snapt. Al met al bijna €1000,- kwijt en ik geb helemaal niks.
Ben ook als een kind zo blij dat ik er vanaf ben. Net zosls Danny vd Rassel en Carol van Eijck. Kon er niet meer van slapen van de aanmaningen dat ik moet betalen. Dus alles betaald. En ik slaap weer, haha.
Wat een nep bedrijf.
Frida van Boxtel

Gewenste Oplossing:

Heb geen contact meer en wil dat ook niet.
Wat moet ik nog meer invullen. Ik ben niet tevreden en zal dat ook niet worden.

Alle klachten die gemeld zijn door