Klacht: Slechte verzending, slechte service, stuk product

op 02 mei 2017 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Op 27 april 2017 bestelde ik bij blokker online voor 204,03 euro aan spullen voor mijn terras buiten. Twee van de bestelde artikelen werden door de TNT Post bezorgd en 1 artikel door de DHL. Het pakket dat werd bezorgd door de
DHL werd netjes aan mijn adres bezorgd, echter de twee andere pakketten door TNT Post werd niet geleverd, wel vond ik een kaartje in mijn brievenbus, dit terwijl ik gewoon thuis aan het wachten was op de bezorging.

Uiteindelijk heb ik de twee pakketten zelf moeten ophalen bij een afhaalpunt, waarbij 1 pakket niet aanwezig bleek te zijn op het afhaalpunt en dus een dag later geleverd werd bij het afhaalpunt.

Bij het uiteindelijke afhalen, bleek dit te gaan om een heel groot pakket, ik ben een vrouw 61 en een groot zwaar pakket afhalen (Rockwood, Keter opbergbox), is gewoon een onmogelijke klus. Uiteindelijk heb ik dit uithanden moeten geven, dit terwijl je voor de bezorging moet betalen!

Bij het monteren van de Keterbox, bleken er twee plastic elementen afgebroken te zijn, het gedeelte waar het slot komt te hangen, en een scharnier van de bodem.

Echter toen ik dit kenbaar maakt bij de klantenservice van de Blokker, kreeg ik te horen dat ik de Keter opberg box maar terug moest sturen, dit terwijl ik het bovenstaande duidelijk verwoord en uitgelegd heb aan de klanten service.

Klantvriendelijkheid is hierbij ver te zoeken, van mij mogen ze de box zelf komen halen, want opnieuw geld betalen voor retour zending zou betekenen dat ik een veel beter, kwalitatieve opberg box had kunnen kopen bij de betere tuincentra of elders voor het geld dat ik heb uitgegeven voor de aangekochte box bij Blokker.

De oplossing
Zelf de opberg komen afhalen, betere service en restitutie van het gehele bedrag, of indien men besluit de box niet op te halen een reductie van het aankoopbedrag.

Alle klachten die gemeld zijn door ChanderJarbandhan