Klacht: slechte verkoop en behandeling bij servicepunt

op 01 mei 2016 over Poiesz in de categorie Supermarkten

Vandaag heb ik een pak shag gekocht bij het servicepunt bij de Poiesz in Workum. Het ging om een pakje Pall Mall Heavy Mega pak van 62,5 gramvan 8,90 euro. Er stonden er nog genoeg van de oude verpakking maar mij werd een duurder pak verkocht van 9,60. Ik heb de vrouw achter de kassa gevraagd of het duurder is geworden en kreeg een bot antwoord van het zal wel heb je al je pincode ingevoerd. Ik woon op een beschermde woonvorm schuin tegenover de Poiesz en word vaker als 2derangs burger behandeld door het personeel dat er werkt. Dit terwijl er nooit problemen van mijn kant zijn gekomen. Ik ben er heel erg in teleurgesteld en kom daardoor ook niet graag in uw winkel. Eerlijk gezegd vind ik het erg deprimerend dat iemand met psychische problemen als uitschot word behandeld. Dus bij deze mijn klacht.

Wanneer mijn klacht word beantwoord en de service beter word in Workum. Ik hoor meer klachten van medebewoners dat ze erg slecht worden behandeld bij de Poiesz.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Poiesz

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Poiesz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Doedel