Klacht: slechte staat van sanitair en hygiene

op 02 september 2016 over Sunparks in de categorie Vakantieparken

we werden vrijdag 19 augustus gebeld dat onze vakantie in Sunparks de Ardennen niet kon doorgaan ivm calamiteit in de badkamer van de accommodatie die aan ons was toegewezen, we zouden kunnen uitwijkend naar center parks in Peer. Aangezien de jongens 4 dagen naar Formule 1 zouden gaan was dit geen goede optie ivm de reistijd. Ze zou gaan overleggen met sunparcs, evenlater werd ik teruggebeld. Het was nog een huisje in optie en hier zouden wij in kunnen.

Ik denk dat dit een huisjes was waar niemand in wilde zitten,
Bij aankomst deed de kraan in de keuken het niet. nadat we dit 3x hebben gemeld is er uiteindelijk een nieuwe ingezet.
Na 1 dag spoelde het toillet niet meer weg. Het water kwam bij de voordeur omhoog. Een mooi riool voor de deur. Wc papier kwam naar boven. Meerdere keren gemeld en hebben ze het geprobeerd op te lossen maar helaas.
Achter het kleine terras was een grote modderpoel. konden amper om de gammele picknick tafel heenlopen zonder midden in de modder te staan.

Donderdag hebben we aangegeven dat het huisje naast ons nog niet bezet was en wij wel 1 deurtje wilden opschuiven, maar volgens de receptioniste was dit huis volgeboekt in het weekend. Ze konden ons wel een sport aanbieden ter compensatie.
Vrijdagavond om 19 uur melden zich mensen in het huisje naast ons, die ‘smiddags waren aangekomen en niet akkoord waren gegaan met het huis die aan hen was toegewezen, ivm hevige stank in dat huis. Zij hadden het aanbod gekregen om in het huis naast ons te verblijven.
Zeer verbaasd dat we waren, bleek dus achteraf dat dit huisjes niet was volgeboekt.
Wij zijn opnieuw naar de receptie gegaan, We voelden ons flink genaaid, Zij konden dus wel op eens gebruik maken van deze accommodatie en deze bleek dus niet eens te zijn geboekt.
Bij de receptie gesproken met de manager, Zij kon ons geen antwoord geven. Vond het erg vervelend, maar ons probleem was daar niet mee opgelost. Zij kon ons als compensatie een kleine vergoeding in bonnen geven zodat we daarvan een keer konden eten op het park.

Al met al zeer teleurgesteld. Je betaald een flink bedrag, daar mag je toch wel meer van verwachten dan een bouwval en een huis met slechte hygiene

Ruim 800 euro betaald, voor iets wat het totaal niet waard is.

Een betere compensatie regeling of een nieuwe vakantie op een
parc die wel accomodaties heeft in goede staat.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sunparks over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sunparks in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sunparks een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sunparks

Heeft op 05 september 2016 om 15:06 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door josekarkdijk