Klacht: Slechte services

op 18 augustus 2016 over Alternate in de categorie Software

Beste heer/mevrouw,

Op 1 Augustus 2016 heb ik producten besteld bij alternate.
Na 3 Augustus ontving in jullie zending, van een bestelling die bijna 1100euro bedroeg.

Helaas bleek niet alles na behoren te werken, Ik kwam een paar dagen na de levering tot deze ontdekking .
En toen heb ik enkele dagen later contact opgenomen met de klantenservice.

Ik heb mijn probleem toen heel duidelijk gemaakt en aangegeven dat mijn voeding kortsluiting veroorzaakt.
Nu word er een omleiding aan mij aangeboden, ik krijg namelijke geen nieuwe geleverd, ik moet 4 weken wachten tot hij retour terug komt van de fabrikant. Alleen ik heb mijn computer nodig voor mijn werk.
Ik heb aangegeven niet tevreden te zijn met de aangeboden oplossing.

Ik ben ook nog bij een computermonteur geweest met de voeding.
en volgens JST Computer Repair Lelystad is mijn LEPA MAXBRON B1000-MB, 1000 Watt voeding condensator kapot toegezonden.

Ik vind het belachelijk dat jullie zelf deze omweg kiezen voor klanten die kapotte product(en) ontvangen.

Ik heb de voeding retour gestuurd alleen ik ben zeer ontevreden over Alternate want per wet is bepaald dat ik bij een aankoopovereenkomst recht heb op een goed product, binnen een termijn van 30 dagen.

Graag blijf ik klant bij Alternate, Maar als dit jullie service standaard is, dan doe ik mijn aankoop in het vervolg elders.

met vriendelijke groeten.

Pascal van Vlaardingen

Klantnr: 28451698
factuur: 455590007, 03−08−2016
Retournummer: 394115

Toezending nieuwe voeding binnen 5 werkdagen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alternate

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alternate nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pascal_vanvlaardingen@hotmail.com