Klacht: slechte service/onterechte incasso vordering

op 14 augustus 2017 over DesignWonen in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

bestelling 1: kon niet geleverd worden vanwege problemen met de leverancier
bestelling 2 alternatief: kon niet geleverd worden vanwege problemen met kwaliteit.

er worden geen oplossingen aangedragen.
dat het te laat is weet ik pas vanuit mijn initiatief om te gaan mailen, dan pas na twee dagen antwoord op de mail met excuses maar geen oplossing.

Bestellingen heb ik dus uit wantrouwen geannuleerd. Hiervan heb ik een bevestiging ontvangen.

Vorige week toch een incasso vordering ontvangen van de bestelling die nooit geleverd is.

Wederom geen telefonisch contact kunnen vinden.

Vordering gemaild naar design wonen met verzoek contact met mij op te nemen.

nog steeds niets vernomen!

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden als de incasso vordering geannuleerd wordt door designwonen

Alle klachten die gemeld zijn door Christelvanieperen