Klacht: slechte servicen en niet klantvriendelijk

op 06 mei 2017 over Slagharen in de categorie Attractiepark

Een slechte service!
Vorige week waren verbleven wij 3 dagen in Vakantie park Slagharen 26-28 april
Aangezien dat mijn man geen vrij kon krijgen werden wij op woensdag middag gebracht en vrijdag zouden wij opgehaald worden.
Wij zaten op Collorado City dus je mag niet bij je huisje je auto parkeren maar wel bij erbij gelegen parkeerplaats neerzetten en dan je bagage veder sjouwen wel met 2 kleine kindjes erbij is niet zo makkelijk.
Dag voor vertrek ging ik bij receptie vragen of ze misschien een karretje ter beschikking hebben zodat ik op vrijdag ochtend onze koffers mee kan te nemen en om 10uur uitcheken en dan nog veder gebruik van de attractie park maken terwijl onze koffer opgeslagen nog liggen en wij rond 17uur opgehaald kunnen worden.
Ik horde van balie medewerker dat ze het echt niet hebben en werd ik naar receptie bij Wigwams doorgewezen maar daar had ik geen zin in om nog zo lange stuk te lopen.Thuis gekomen en info lijn van het park gebeld toen horde ik dat bij onze parkeer plaats moeten wel karretjes staan zodat mensen makkelijk zijn spullen naar huisjes mee kunnen nemen ter vergis nergens te vinden.
Volgende ochtend vroeg met alle onze spullen en 2 kleine kindjes ging ik langzaam richting receptie en onderweg kwam ik een man die in een golfwagentje reed richting receptie ik vroeg nog om hulp nee hoor mw ik kan u niet helpen terwijl hij makkelijk onze spullen kon op de kar gooien ….
Eindelijk bij receptie gekomen horde ik van een balie medewerker(wel een andere weer)dat ze wel karretjes hebben maar niet voor iedereen ter beschikking…voor wie dan vraag ik me af?!
En ze vond wel vreemd dat wel niet door de man geholpen werden wilde ze nog zijn naam weten maar ja die heb ik niet gevraagd natuurlijk.
Bach wat was ik boos en moe wij hadden geen zin meer om nog van de dag op het park genieten….

Ik vind dat heel erg slechte service en niet klantvriendelijk!

Ik verwacht een reactie van het par hoe kan zoiets gebeuren en of ze naar een oplossing van dit klacht wilden kijken?!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slagharen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slagharen nog niet in behandeling is genomen.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Slagharen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Fam Rychlik