Klacht: Slechte servicedesk

op 02 maart 2020 over Landal GreenParks in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Net contact gehad met de (niet) service desk.
Het probleem was dat wij met 4 stelletjes 2 huisjes widen boeken op 8mei 2020 met de Hema voucher
En nadat het eerste huisje geboekt was hebben we direct weer in gelogd voor het tweede huisje te boeken nou schets onze verbazing dat het Hema assortiment was volgeboekt en dat er bij heel landal op 8 mei met de Hema voucher niks meer is te boeken echter zonder Hema voucher is er nog vol op plaats.
De mevrouw van de servicedesk had als enig komentaar dat is pech hebben en was niet bereid om mee te denken. Zodat de helft van ons niet mee kan en we met een Hema voucher in onze maag zitten die we eigenlijk niet meer bij landal willen besteden
Dus voortaan geen landal meer voor ons

Gewenste Oplossing:

Als we alsnog bij elkaar ons weekend van 8 mei 2020 kunnen voortzetten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Landal GreenParks in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Landal GreenParks een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Landal GreenParks

Heeft op 02 maart 2020 om 15:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door E. Tap