Klacht: slechte service vouwgordijnen

op 24 september 2016 over Piet Klerkx in de categorie Meubelwinkels

Wij hebben bij Piet KLerkx vouwgordijnen en overgordijnen besteld.(in mei)
Toen ze de vouwgordijnen kwamen leveren was de maat een vouwgordijntje niet goed opgemeten . Kan gebeuren en de kettinkjes waren wit i.p.v zilver. We zouden de volgende dag teruggebeld worden hierover. Wij werden helaas niet teruggebeld. Ik heb zelf 5x moeten bellen! Ze zouden twee weken later het nieuwe gordijntje en de kettinkjes komen leveren. En toen was het zover om 14:00 zouden ze komen. Om 16:00 geen Piet Klerkx . Toen heb ik zelf maar gebeld. En ojee er was natuurlijk een foutje gemaakt maar ze kwamen nog dezelfde avond om 18:00. Ze hebben het gordijntje opgehangen maar de kettinkjes? Daar wisten ze niets van……. Vergeten! De volgende dag zag ik ook dat het gordijntje niet klopte de baleinen zaten aan de verkeerde kant………. Twee weken later werden we gebeld. De kettinkjes waren er. Meteen gemeld dat het gordijntje niet goed was en dat de stof van het vouwgordijntje aan het rafelen was. Een week erna kwamen ze met de kettinkjes. Je raadt het al het waren de verkeerde kettinkjes!!!!!! Ik zou de volgende dag door de baas gebeld worden en die vrijdag zouden ze dan alsnog komen. Niemand heeft gebeld en die vrijdag niemand gezien! Alsnog twee weken later zelf gebeld!!! Ik heb gezegd dat ik heel boos was. De baas zijn alleen maar : ja, misschien had ik wat eerder kunnen bellen. Ik was in staat om die man door de telefoon heen te trekken! Maar het nieuwe gordijntje en de kettinkjes zouden die week erop op woensdag komen. Je raadt het al ….. . Ik word die woensdagochtend gebeld en de kettinkjes komen niet . Het hele systeem moet anders gemaakt worden. Het vouwgordijntje was wel klaar. Nu komen ze volgende week vrijdag. Ik ben zeer teleurgesteld in Piet Klekx! Er wordt niet 1 keer sorry gezegd door Total 4 living (die valt onder Piet Klerkx) . Wanneer het a.s vrijdag niet in orde wordt gemaakt dan mogen ze de gordijnen van de muur halen en wil ik mijn geld terug!!!!! Ik bestel nooooooiiiiiiit meer wat bij de Piet Klerkx.
Hedwig de Wit

Snelle regeling en een compensatie.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Piet Klerkx over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Piet Klerkx in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door BenteenStan