Klacht: Slechte service! Slechte communicatie!

op 18 juli 2017 over Baby en Tiener in de categorie Babykleding

13 dagen geleden heb ik een bestelling geplaatst bij baby en tiener, bij de item voorraad stond bij beperkt voorradig. Nadat ik 4 dagen later nog geen bericht van ze had ontvangen heb ik 3 dagen achter elkaar proberen te bellen elke keer stond ik zn 12 min in de wacht ( geen zin om nog langer te wachten) dus na de 4e dag kreeg ik ze eindelijk te pakken naar 10 min in de wacht te hebben gestaan. Netjes vroeg ik na de status van dr bestelling. Te horen gekregen komt pas einde van de week binnen bij ons en zou dan verstuurd worden na u. Waarop ik aangaf dat het slecht is dat ze mij niet op de hoogte houden van de status van de levering en dat ik het snel nodig heb, dus gevraagd of ze de bestelling konden annuleren.. dit kon wel maar kreeg pas na 5 werk dagen mijn geld terug.. uiteindelijk maar besloten toch door te laten gaan want tegen de tijd dat ik mijn geld terug zou hebben zou de bestelling hier ook al zijn!. Einde van de week niks gehoord, gisteren proberen te bellen.. weer geen gehoor naar minuten in de wacht te hebben gestaan. Momenteel sta ik weer 22:36 in de wacht en alle medewerkers zijn nog steeds in gesprek. Ik vind het rond uit schandalig dat je überhaupt in middels 23:25min in de wacht moet staan voor je iemand te spreken krijgt. Update, na 25 min kreeg ik eindelijk iemand aan de telefoon. Helaas werd bij de order navraag in het magazijn de verbinding verbroken dus weet ik nu nog niks. Totaal 27 min aan de lijn gehangen en voor niks… echt super slecht voel me bedonderd. Had ik maar bij een andere winkel besteld dan had ik ten eerste snellere levering, betere service en dat voor het zelfde geld. Balen!! Hopelijk komt mijn levering gauw binnen!

Als ik weet wanneer mijn levering binnen komt, de levering is geleverd en ik gebruik kan maken van de producten.. ik heb nu een dure Mima moon 2g staan waar ik niks aan heb.

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Baby en Tiener

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Baby en Tiener nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kelly_spin