Klacht: slechte service onlinesunshop

Ik heb op 20 juni 5 flessen australian gold besteld. Deze zouden binnen een week geleverd worden. Tot twee keer toe kreeg ik een mail dat de levering uigesteld is. Ik heb diverse malen geprobeerd de “klantenservice”te bellen, echter er word nooit opgenomen. Ook heb ik tot twee maal toe een email gestuurd waarop niet word gereageerd. Ik heb een bedrag van meer dan 50 euro overgemaakt en zou dit graag terug zien omdat ik niet meer verwacht te spullen ooit geleverd te krijgen.

spullen alsnog snel leveren of geld retour storten

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door onlinesunshop.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat onlinesunshop.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

onlinesunshop.com

Heeft op 19 juli 2012 om 13:48 geantwoord

Beste Elly,

We vinden het erg vervelend u dat u ons niet heeft weten te bereiken.
Ik de klacht doorspelen aan de gene die hierover gaat en hoop dit in de toekomst te voorkomen.

Wat betreft u order, Deze kunnen wij aankomende maandag/dinsdag leveren. De klantenservice heeft u hierover ook een mail gestuurd.

Mochten er vragen zijn horen wij dat graag.

MVG Online Sun Shop

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van onlinesunshop.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door snoopy1965