Klacht: Slechte service, niet meedenkend

Bakker Ingrid op 22 februari 2021 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Ik heb afgelopen zaterdag een bestelling geplaatst voor trap overzettredes. Per ongeluk heb ik de verkeerde kleur besteld en heb hierover direct gebeld. Hier werd mij verteld dat ik het maar moest annuleren wat later helemaal niet mogelijk bleek. Ik heb hierop een email gestuurd en heb vandaag weer telefonisch contact gehad. Hier werd mij verteld dat het opgelost zou worden en twee tellen later krijg een ik een email dat het niet aangepast kan worden in de juiste kleur en ook niet geannuleerd kan worden. Ik moet maar wachten wanneer het geleverd wordt en dit heeft enige vertraging en dan de bestelling weigeren aan de deur. Volgens mij is dit een rare manier van zaken doen en kost qua kosten nog meer. Ook houdt het in dat ik nog langer op mijn geld moet wachten zodat ik daarna ergens anders pas mijn traprenovatie kan bestellen. We zitten midden in de verbouwing.

Dat mijn bestelling geannuleerd wordt en mijn geld binnen twee dagen terug gestort wordt op mijn rekening wat ze zelf aangeven op hun website. En niet wachten totdat ik het geleverd ga krijgen, weigeren aan de deur en dan wachten op mijn geld.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bakker Ingrid