Klacht: Slechte service na 2.45 min vertraging

op 12 oktober 2016 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

We hebben op vlucht FR1964 van Dublin naar Eindhoven (op 10 oktober 2016) 2.45 min vertraging gehad omdat er iets mis was met de motor. Echter moesten alle mensen in het vliegtuig blijven zitten voor meer dan 2 uur! Het was snikheet in het vliegtuig en zelfs een gratis (water) drankje werd niet gegeven. We gingen over naar een ander vliegtuig met hetzelfde personeel. Er was maar één stewardess die bestellingen opnam en kwam dus niet verder dan de eerste 10 rijen. Mijn vader moet medicijnen innemen en ik drukte op het serviceknopje. Het heeft 10 min geduurd voordat iemand kwam. De uiterst onbeschofte stewardess kwam ons mededelen dat we moesten wachten op de andere stewardess voor de bestellingen. Deze is nooit meer gekomen omdat we vlak daarna al gingen landen. Ik en mijn vader hebben meer dan 4 uur niks gedronken. Echt schande!

Het zou al fijn zijn als Ryanair excuses aan ons aanbiedt. Het is echt absoluut schande hoe zij met mensen omgaan. Een gedeelde van onze vlucht terugbetalen zou echt op zijn plaats zijn.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joy77