Klacht: Slechte service leentoestel

op 17 juli 2012 over Proassist in de categorie Verzekering - Zakelijk

Voor de 2e keer moet mijn telefoon helaas opgestuurd worden om gemaakt te worden. Echt enorm balen, de eerste keer verliep alles voorspoedig (binnen 2 weken telefoon terug, leentoestel was niet het je van het, maar whatsapp, facebook etc kon ik erop downloaden), echter deze keer niet.. Tot 2x toe heb ik een leentoestel gekregen wat niet functioneert. Nu deze 3e zou het wel moeten doen.. Ja hij doet het, alleen bellen en smsen.. Ik kan er niks op downloaden want deze windowsphone werkt niet ondanks de apps hier wel op moeten kunnen omdat ze ook voorzien zijn voor windowsphones. Ik betaal nu dus gedurende mijn reparatie wat met geluk 4-6 weken kan duren, dik abonnement voor bellen/smsen en internet, echter kan van dit laatste niet fatsoenlijk gebruik maken waarvoor ik mijn internetabonnement heb afgesloten. De klantenservice wist mij te vertellen dat ze om deze reden geen nieuw leentoestel kwamen brengen en de chauffeur niet de deur uit kon sturen. Een leidinggevende kreeg ik ook niet aan de lijn om samen tot een oplossing te komen.. Kortom, slechte service!

Een nieuw leentoestel waar whatsapp en andere internetgerelateerde apps wel op te zetten zijn zodat hij prima functioneert. Tuurlijk is het niet mijn HTC Sensation, maar alles beter dan dit!

Alle klachten die gemeld zijn door NikkieLemmens