Klacht: Slechte service / lange reparatie tijd (1 & 2 reparatie)

op 26 september 2016 over Paradigit in de categorie Computerwinkels

Beste,

Laptop gekocht in maart 2016. Eind april ging deze stuk (toetsenbord deed het niet meer-). Opgestuurd en na 6 weken(!) kwam de laptop terug, hij was nagekeken en ze hadden niets kunnen vinden. Eind augustus hetzelfde probleem (toetsenbord deed het niet meer).
Dus weer opgestuurd (voor een tweede reparatie). In het online system zelf kunnen zien dat de laptop begin september is ontvangen, vervolgens hebben ze er 10 dagen niets meegedaan!! M.a.w. de laptop heeft 10 dagen op de plank gelegen voordat deze werd (door)verstuurd naar de externe reparateur!

Dus een 7 maanden oude laptop staat in totaal al 10 weken in reparatie! Geen leen-laptop aangeboden gekregen., of ook maar iets wat lijkt op SERVICE. Ik hoor heel irritant steeds hetzelfde (van wie ik ook spreek): \”Wat vervelend, ik begrijp het. Helaas ik kan niets voor u doen\”

Ik ben tevreden met een goede oprechte service. Meedenken in oplossingen ipv kastje muur en weer terug.

Heel naar steeds hetzelfde te moeten horen: \" wat vervelend, ik begrijp het. Helaas ik kan niets voor u doen\"

Het aanbieden van een leenlaptop, met passende software zou voor het gevoel al fijn zijn (of ik er wel of geen gebruik van zou maken, doet er niet toe). Zeker als het een tweede reparatie betreft met dezelfde klacht is meedenken het minst dat je wilt..

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paradigit

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paradigit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DirkjeJP