Klacht: Slechte service. Keuken 2 maanden na montage nog steeds niet af

op 02 juni 2021 over Keukenwarenhuis ter aar in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Verschrikkelijk slechte ervaring. 30 maart 2021 werd onze keuken geplaatst. Blad was niet goed, spoelbak verkeerd gemonteerd, oven/magnetron mist, vaatwasser verkeerd gemonteerd, vriezer past niet. Erg slechte communicatie naar de klant toe en contactpersoon van KWH is onbereikbaar. 27 mei 2021 tweede ronde voor het herstelen/afronden van onze keuken. Blad weer niet goed, vriezer past nog steeds niet. Problemen worden niet opgelost en klantenservice belt niet terug. Elk contact moment moet opnieuw uitgelegd worden wat het probleem is en oplossen ho maar. Na 100% oplevering van de keuken is er pas een evaluatie gesprek mogelijk. Gun dit bedrijf uw geld niet, want u krijgt er geen service voor terug. Hopelijk mag de oplevering van onze keuken nog in 2021 plaatsvinden.

Gewenste Oplossing:

Als de keuken zsm 100% wordt opgeleverd

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keukenwarenhuis ter aar over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door F Schuffelen