Klacht: slechte service en onvriendelijke medewerkster

op 30 november 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

ik liep van morgen in de jumbo, omdat ik alleen ben haal ik daar wel vaker 2 plakjes kaas bij de vers afdeling. ik vroeg het de medewerkster en die zei direct nee gaat niet gebeuren want het mag niet, ik zeg o ik heb het hier wel vaker gehaald, nou het gebeurde dus niet. nou ja zei ik, dus loop door de winkel en kijk wat ik dan op mijn harde broodjes wilde, kom ik bij de vers afdeling met filet American, hangt een bordje boven 100 gram 1,50 dus vraag aan de zelfde ( vriendelijke ) medewerkster of ze dat hebben, nee dat maken we zelf, maar alleen het weekend. nou sorry hoor haal het bord dan de hele week weg en hang het terug wanneer het in de aanbieding is. Dus ik zeg zo nou gaat lekker hier, geen kaas en geen filet, ja zegt ze gaat erg lekker. nou sorry hoor maar als jullie medewerksters wat vriendelijker zouden zijn zou ik het niet zo opgenomen hebben, maar vriendelijkheid is ver te zoeken. daarnaast vind ik het raar dat ik opeens niet meer een paar losse plakjes kaas mag kopen. service en vriendelijkheid gaat erg achteruit

wanneer men je vriendelijk te woord staat en niet zo idioot reageert

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lammetje3