Klacht: slechte service en misleidend

op 10 mei 2017 over Vomar in de categorie Supermarkten

1 Onduidelijke acties met aanbiedingen. data staan niet duidelijk en, bijboorbeeld op zondag aanbiedingen die nog geen aanbieding zijn, of al niet meer zijn, heel onduidelijk en bij vragen halen ze hun schouders op.
2 Bij kassa mooi bord over 4 in rij, ben je de vijfde of zesde dan wordt je door de beveiliging naar buiten gebracht als je ze erop wijst dat ze iets beloven.
3 telmachines en pin automaten. Veel storingen en er wordt niets aan gedaan. nu voor de vierde maand bij een kassa alleen contactloos mogelijk………….. gooi twee euro in de tel apparaat en hij scant 1,20…….? ik gooi een munt van 2. Toch zou ik het volgens medewerkers onjuist tellen??????????????? reken je met 10,05 een boodschap van 09,05 en nog snappen ze niet dat ze dus dan een euro kunnen teruggeven. machine gaat weer verkeerd en ik ontvang 95 cent in munten van 0,05

als die stomme tel dingen op de kassa’s weg gaan. minder ergenis en men kan sneller de boodschappen wegpakken. Nu gaat het voor vomar goed en snel maar ik voel me weggejaagd.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vomar

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vomar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gewoonmijnnaam