Klacht: Slechte service en communicatie. Bestelling niet compleet

op 04 mei 2016 over Haco wonen en slapen in de categorie Internetshops - Interieur

Op 16 april is een Haco kast thuis afgeleverd. Ondanks ons verzoek hadden ze geen pakbon en werd ons gegarandeerd dat alles compleet is (achteraf bleek dit niet zo te zijn). Ondertussen zijn we bijna 3 weken verder met een kast die we niet in elkaar kunnen zetten omdat 1 doosje met schroeven ontbreekt. We hebben al zo vaak gebeld met Haco Cruquius, maar helaas zonder resultaat. Volgens hun zou het ontbrekende onderdelendoosje dezelfde week nog geleverd worden. Telkens hebben ze een ander verhaal. Ze beloven je terug te bellen maar dat gebeurt ook nooit. Weet gewoon niet waarom dit zoveel tijd in beslag neemt. Haco is totaal niet klantvriendelijk en heeft een zeer slechte service, ook wordt je onjuist geinformeerd. Er wordt ook niet gereageerd op mijn mail. Als klant zijnde wordt je gewoon de dupe van hun miscommunicatie en laksheid. Aangezien er al volledig is betaald heeft het kennelijk ook totaal geen prioriteit voor hun.

Zo snel mogelijk het ontbekende onderdelen doosje opsturen. En voor in de toekomst graag een betere communicatie beleid, zowel intern als naar client toe.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Haco wonen en slapen over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Haco wonen en slapen in behandeling genomen

Bericht van Haco wonen en slapen

1 jaar geleden - Geachte mevr./men., Op welke naam en adres staat uw order dan kunnen we uw klacht in behandeling nemen.

Reactie van de melder van de klacht W. Haco2016

1 jaar geleden - Ordernummer: V1602.05444. Klantnummer: 0275173. Adresgegevens staan in mijn profiel.

Bericht van Haco wonen en slapen

1 jaar geleden - Onze excuses voor het ongemak, we gaan dit intern navragen bij het filiaal en komen hier z.s.m. op terug.

Reactie van de melder van de klacht W. Haco2016

1 jaar geleden - Het onderdelen doosje hebben we nu ontvangen. Uiteraard is dit weer zonder enige communicatie of excuses gedaan.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Haco wonen en slapen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Haco wonen en slapen

Heeft op 06 juni 2016 om 14:23 geantwoord

Beste W.

Wij hebben eind mei u het doosje met ontbrekende montage onderdelen overhandigd. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak.
We hopen dat het inmiddels gelukt is de kleding zweefdeur kast in elkaar te zetten. We wensen u alsnog veel plezier van uw aankoop.

Met vriendelijke groeten
Haco wonen en slapen