Klacht: Slechte service en bestelling niet compleet

op 01 april 2013 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

We hebben 5 x alles uit moeten leggen wat we wouden bestellen. Staan we bij de Mac drive te bestellen staat er heel wat anders op de computer dus aangegeven dat we dat niet hoefden dat we wat anders wouden heeft die het 2 x opgenoemd of die het goed gedaan had. Zegt die het bedrag nou daar zagen we al aan dat het niet klopte. Was veel meer dan normaal. Dus wij afrekenen kijken we op de kassabon en staat er van alles op wat we helemaal niet besteld hadden. Een hoop gedoe bij het afhalen want ze wisten het allemaal niet meer. Nou weer alles uitleggen moesten we geld terug krijgen was iets van €7,50 geeft die maar €0,80 terug. Dus hup weer heel de bestelling uitgelegd nou ik zei dit klopt allemaal niet hier. Reageert die jonge kort af. Zeer slechte service bij macdonald in tilburg reeshof! Dit is ons al meerdere keren gebeurd en al meerdere keren gebelt omdat er dingen niet bij zaten. Dan krijg je te horen ik weet het niet mevrouw kom zo maat terug. Wij eerst thuis het eten opgegeten want anders is het alweer koud!! Terug na de Mac weer het verhaal uitgelegd en dan krijg je te horen van dir vrouw ik weet het zeker dat ik hem erbij heb gedaan loopt ze na achteren zie ik ze daar smoezen! Ik zeg nou dan roep de baas maar is maar die was er toen niet! Zeggen ze?? Als ze hier niks mee doen dan zal ik is het programma kassa inschakelen is kijken of ze dan zo vergeetachtig zijn!

Een tegoedbon

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rowena013