Klacht: Slechte service, één van de medewerker is heel brutaal

op 04 april 2013 over Mycom in de categorie Internetshops - Computers en accessoires

Ik ben vandaag net bij mycom te Amstelveen geweest en ben niet tevreden over de manier waarop ik behandeld werd. Mijn samsung tablet, die ik pas 6 maanden heb gekocht, heeft probleem met verbinding maken met internet. Een aantal dagen geleden heb ik mijn tablet door hun laten repareren en dat is niet gebeurd. Ik heb heel duidelijk aangegeven dat ik de tablet al heb gereset en ook de nieuwste software van samsung al heb geïnstalleerd en dat het nog steeds niet goed functioneerde. Er werd tegen me verteld dat het om de hardware reparatie gaat en de softwarefouten zullen niet worden vergoed. Dat vind ik redelijk. Op maandag werd ik weer gebeld door Mycom medewerker en die vertelde mij dat hij de nieuwste software heeft geïnstalleerd. Mijn moeder heeft het op dinsdag gehaald. Ik was om tien uur pas thuis en ging het meteen testen. Aan het begin werkte het wel goed, maar na ongeveer tien minuten weer niet. Ik heb het weer aan en uit gezet en toen werkt het weer. Maar dat is niet de bedoeling natuurlijk dat ik elke tien minuten het apparaat aan en uit moet zetten. Ik heb het apparaat pas een half jaar.Ik ben vandaag om twee uur weer terug gegaan. Ik vroeg aan een medewerker wie Daniel is, want ik had hem toen aan de lijn. Toen vertelde een medewerker tegen mij wie het was, maar Daniel was bezig met een klant, dus besloot ik om die medewerker te vragen of hij wil kijken. Deze medewerker zei tegen me: “Nee”. Ik zei tegen hem dat ik een afspraak had om 3 uur in Amsterdam dus moet ik weer weg. Hij zegt tegen me: “het is niet mijn probleem”. Ik reageerde niet en liet hem toch mijn tablet zien. Toen ik tegen hem zei dat ik vanochtend college had en dat ik niet eens tijd had om het op te laden, zei ie tegen me: “het is niet mijn probleem”. En dat zei ie tegen me telkens als ik hem probeerde uit te leggen wat het probleem was. Hoort hij dat eigenlijk te zeggen? Is het niet makkelijker voor mij en voor hem als hij het apparaat gewoon laten onderzoeken door samsung? Tijdens het wachten werkte het apparaat opeens niet en toen riep ik hem maar omdat ik zijn naam niet kende riep ik: “hè kijk het werkt weer niet”. En toen liep hij boos naar me toe en schreeuwde tegen me “ehhh hou je je grote smoel? ik ben geen hond”. Dat alleen voor “hè het werkt niet”. Hij verwees me naar Daniel en uiteindelijk moet ik mijn afspraak afzeggen en op Daniel wachten. Ik stuur mijn verhaal naar alle site waar ik klachten kan indienen en hopelijk ziet Mycom wat het probleem is. Dit is geen hatenbericht. In de winkel stond bewakingscamera, dat kan je terug zien.

Ik zal tevreden zijn als mijn tablet weer goed functioneert, zodat ik niet meer naar mycom hoef te gaan, want ik vind dat het niet kan dat een man een vrouw op die manier behandelt. En een excuse zal wel fijn zijn.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Mycom in behandeling genomen

Bericht van Mycom

7 jaren geleden - Geachte mevrouw Chompooh,Naar aanleiding van ons telefonisch gesprek doe ik u deze e-mail toekomen.Ik wil graag nogmaals mijn excuses aanbieden voor de ervaring die u heeft opgedaan bij Mycom. Mycom is een bedrijf dat graag de beste service van Nederland wilt geven aan onze klanten. Jammer genoeg heeft u dit niet zo mogen ervaren in ons filiaal te Amstelveen. Wij zullen een melding maken bij de desbetreffende shopmanager en dit in de toekomst meenemen om de negatieve ervaringen te voorkomen.Het filiaal heeft een paar handelingen uitgevoerd met uw product waaronder een software update. Helaas kon het filiaal geen verdere problemen constateren met uw tablet. Zodoende heeft het filiaal uw tablet ter reparatie aangemeld en opgestuurd. Het filiaal en ik blijven met u in contact omtrent uw reparatie en de status hiervan.Mocht u nog vragen hebben dan kunt u mij altijd bellen of e-mailen.Met vriendelijke groet,Monika Wojtasinska Active Care Mycom Nederland

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mycom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mycom

Heeft op 16 april 2013 om 16:36 geantwoord

Geachte mevrouw Chompooh,

Zojuist heb ik vanuit het filiaal te horen gekregen dat uw reparatie voltooid is. Het filiaal kon u telefonisch niet bereiken en heeft u een e-mail toegestuurd met de informatie over uw reparatie.
Bij deze sluit ik uw klacht.
Mocht u nog vragen hebben dat kunt u mij altijd bellen of e-mailen.

Monika Wojtasinska
Active Care
Mycom Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Piya