Klacht: Slechte service communicatie Paradigit

op 23 september 2017 over Paradigit in de categorie Computerwinkels

Een maand geleden bestelling geplaatst van bij paradigit. 1 artikel bleek niet op voorraad te zijn. Oké dat kan, verzending “morgen in huis” werd over een week in huis. Toen kwam de eerste mail, gewijgdige leverdatum. Weer een aantal dagen later, goed dan maar weer wachten. Vervolgens weer mail met gewijzigde leverdatum. Toen heb ik maar eens gebeld, artikelen werden geleverd alleen de muis word nageleverd.

Muis nog steeds niet ontvangen!!!

Maar goed, volgende dag levering netjes thuis.
Dank daarvoor. Nu blijkt 1 van de sporthorloges werkt niet. Ik contact gezocht met leverancier, die meld productiefout. Dan maar weer contact met Paradigit. Retourformulier moet ik invullen, inclusief factuurnummer. Maar factuur heb ik niet gehad omdat de bestelling nog niet volledig is geleverd.
Dus weer bellen. Mevrouw verzoekt om naar de winkel te gaan. 35km rijden. Kom ik in de winkel, kan de onvriendelijke man mij niet helpen omdat het om een pc project gaat. Goed geregeld PARADIGIT 👍.

Weer bellen nu een vriendelijke man, geef bestellingsnummer door en krijg meteen mail met label voor retour.
Volgende dag meteen verstuurd. 3 dagen later krijg ik mail. Artikel ontvangen en goedgekeurd voor verdere afhandeling. Dan maar weer wachten op afhandeling. Na week wachten toch maar weer bellen, meneer verteld we hadden geen factuurnummer. Verhaal wederom uitgelegd, maar jullie hadden toch bestelnr., en waarom nemen jullie geen contact met mij op, vraag ik.
Ook deze meneer word onvriendelijker en verteld mij het door te sturen naar Rma voor afhandeling. Ik vraag hoelang gaat t nog duren? Geen idee verteld hij maar men loopt daar achter.

Nog steeds geen mail voor verdere afhandeling en muis ook nog steeds ontvangen.

Dat alles afgehandeld wordt, anders geld terug.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paradigit

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paradigit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rjclauwers