Klacht: Slechte service bij reparatie

op 08 januari 2014 over Belcompany in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn htc sensation is nu vier keer teruggegaan naar Belcompany omdat hij regelmatig uitvalt zonder reden. De reparaties halen niets uit, maar duren wel iedere keer bijna een maand. Deze keer duurt het zelfs twee maanden voordat ik mijn toestel terug heb (hij is nog steeds in reparatie namelijk).

Gewenste Oplossing:

Een nieuw toestel en tegemoetkoming voor de periodes dat ik mijn toestel niet kon gebruiken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcompany over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Belcompany in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcompany een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcompany

Heeft op 08 januari 2014 om 16:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

U kunt uw klacht plaatsen op de website www.klachtenkompas.nl.
Daar reageren wij actief op vragen/problemen/opmerkingen en kunnen wij klachten in behandeling nemen.

Met vriendelijke groet,
BelCompany

Heeft op 12 januari 2014 om 18:27 geantwoord

Tja, dit is natuurlijk geen echte oplossing.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Belcompany beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door hilbertfledderus