Klacht: Slechte service abonnement afsluiten

op 27 juni 2016 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Bedacht dit jaar eens over te stappen van Vodafone naar KPN aangezien we daar al kpn compleet hadden lopen. Naar de winkel toe geweest met de gedachte dan meteen alles goed geregeld te hebben. Maand later erachter gekomen dat het nummerbehoud niet goed geregeld is in de winkel en dat het abonnement niet opgezegd is. Mail over gestuurd die ik per ongeluk had verwijderd en 2 smsjes midden in de nacht om 3 uur ’s nachts. Telefonisch contact gehad om dit nog te regelen bleek al te laat te zijn nieuw nummer al gestart en nog niks opgezegd. Gevraagd waarom het niet meteen netjes in de winkel geregeld is aangezien ik alles bij me had. De reactie was dat ik de volgende dag maar langs moest gaan in de winkel en de desbetreffende medewerker moest meededelen dat hij de volgende keer om een sim kaart nummer moet vragen bij nummerbehoud….. Daar al boos om geweest omdat mijn vodafone abonnement 1 maand zou overlappen met het KPN abonnement. Nu is er 127€ afgeschreven, omdat het abonnement al op 4-5 is ingegaan i.p.v. de getekende ingangsdatum van 27-6. Aangezien het nummerbehoud niet is door gegaan laten jullie het abonnement meteen in gaan (blijkt in de kleine lettertjes te staan heb ik me laten vertellen) Nu zit ik dus met 2 maanden dubbele kosten. Wat ze hier logisch aan vinden snap ik niet, de medewerker aan de telefoon snapte het ook niet maar ja het staat nu eenmaal vermeld in de voorwaarden…. Als ze in de winkel vragen tot wanneer het oude abonnement loopt en ik meld dat dit tot half juli is snap ik niet dat ze het om wat voor reden dan ook logisch vinden om het abonnement al op 4 mei in te laten gaan. Verder wordt dit ook allemaal stil zwijgend gedaan zodat de consument geen idee heeft dat het abonnement al loopt tot dat de rekening anderhalve maand later wordt afgeschreven. Het ‘grappige’ aan dit alles is dat ik niet eens gebruik heb gemaakt van mijn abonnement tot aan vandaag aangezien de startdatum op het contract vandaag is. Dus nu heb ik niet alleen 2 maanden dubbele kosten maar ik betaal ook 2 maanden voor een abonnement waar ik nog geen seconde gebruik van heb gemaakt! Ik ben helemaal niet van het overstappen maar dacht nu toch maar een sprong in het diepe te wagen. Slechte keuze aangezien ik nu verdrink in de rekeningen! Wij hebben al besloten om NOOIT meer KPN te willen en het ook bij niemand aan te raden. Wij zijn er klaar mee en in de toekomst zijn ze ons ook zeker kwijt als klant.

Als ze tegemoet komen in de onnodig gemaakte kosten

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Daphnevdijk92