Klacht: slechte service

op 03 september 2016 over Nuhr in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vliegticket geboekt voor 01-10-2016 kayseri Amsterdam . Nuhr veranderd dit in Kayseri – konya daar in de vliegtuig gezellig wachten op passagiers . Van Konya naar Amsterdam .
Ik heb de klantenservice gebeld dat ik niet tevreden ben . Ik heb extra betaald voor een directe vlucht dus ık wil mijn geld terug .
Ze willen het geld terug betalen maar ık krijg 99 euro terug in plaats van 140 . 25 annuleerkosten en de rest administratiekosten .
Terwijl hun fout zitten moet jij geld betalen .
Slechte service noemen ze dit
Hoor van andere mensen ook dat ze niet tevreden zijn . Eerder al geplaatst . Email van nuhr gekregen dat er een oplossing komt . Nu Paar Dagen later niks meer gehoord . Ik wil heel het bedrag terug zelfs 99 euro is nog niet gestort .
F4UBVA

Gewenste Oplossing:

140 euro terug krijgen in plaats van 99 euro
Ze zouden het oplossen stond in het email . Nu weer paar dagen later niks gehoord .

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuhr over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door taner satir