Klacht: slechte service

op 11 augustus 2016 over de Broodzaak in de categorie Bakker

Vandaag (11 augustus) wilde ik rond 12 uur snel nog even een broodje halen bij de broodzaak op station Amersfoort. Hier bestelde ik een broodje zalm deze was aan de prijzige kant maar voor een keertje vond ik dit niet zo een probleem. Eenmaal betaald kreeg ik het broodje mee en ik liep weg. Toen ik het zakje opendeed was dat een teleurstelling. Weinig beleg voor veel geld. Ik liep terug en vertelde de medewerkers wat het probleem was. 1 van de 3 dames ging op ongepaste manier tegen mij in. Ik herhaal; ik ga niet met u in discussie wij hebben handleidingen waaraan wij ons houden en 2(kleine) plakken zalm staat in het voorschrift. Dit vond ik zo ongepast dat ik mijn geld heb terug gevraagd en zonder broodje zalm ben weg gegaan. Hier is nog nooit gehoord van dienstverlening en omgaan met kritiek

Als er op een gepaste manier op mij gereageerd was, had dit helemaal geen probleem hoeven te worden.
Wat is er gebeurd met het excuseren en kijken naar een oplossing ipv er tegen in gaan en de klant wegjagen..!
Ik weet wel dat ik nooit meer in jullie winkel kom

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over de Broodzaak

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over de Broodzaak nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door m bergh