Klacht: Slechte service

op 19 juli 2016 over Nintendo in de categorie Spelcomputers

Via marktplaats een goede wii u gekocht alle spelletjes speeld hij goed af, laatst kochten wij mario supersmash bros maar hier loopt hij op vast, andere spelletjes speeld hij nog steeds goed af. Nintendo hiervoor opgebeld ook erbij gezegd dat wij geen aankoopbon hebben omdat wij dit kochten via marktplaats en dat hij vast liep op een spel, we moesten hem toch even opsturen, dit zo gedaan met de bijkomende verpakkingskosten en verzendkosten ben je ook zo 10 euro kwijt. Maar goed als er dan naar gekeken word is het goed. Paar dagen later krijgen we een telefoontje dat hij niet te maken is en dat we voor 200 euro een nieuwe wii u konden kopen. Dit natuurlijk niet gedaan en terug laten sturen want we hebben hem werkend gestuurd maar hebben dan de pech dat we een spel niet kunnen spelen. Thuis weer aangesloten, nu doed hij helemaal niks meer en ik moet maar bewijzen dat ik hem werkend opgestuurd heb. Nintendo heeft geen passende oplossing dit vind ik echt de slechtse service die er bestaat waar kan ik nu terecht ben ik nu verplicht om een nieuwe wii u te kopen. Heb enorm veel spijt dat ik hem heb opgestuurd, want nu kan mijn zoontje er niet meer op spelen, daarbij heb ik geen geldboom in mijn tuin.

Ik ben tervreden als ik in ieders geval mijn wii u terug had gekregen zoals ik hem had opgestuurd en dat is werkend. Nu is hij helemaal kapot. Schandalige afhandeling

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nintendo over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Corina john