Klacht: Slechte service

op 17 juli 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Op 20/02 heb ik 3 kaarten besteld voor hans teeuwen, kreeg een bevestiging van betaling.
Paar weken voor dat de show had ik nog steeds geen kaarten, uiteindelijk na een paar mails van mij met de vraag waar de kaarten blijven bleken zij deze niet te kunnen leveren en zou mijn geld terug gestort worden op mijn rekening.
Nu ben ik van België naar Nederland verhuisd en had ik per mail gevraagd dit bedrag terug over te boeken op mijn nieuwe bankrekening nummer, dit was niet mogelijk na een paar mails.
Ik heb mijn oude bank gecontacteerd hierover een zij hebben speciaal voor mij mijn oude rekening terug geopend en verteld dat als het geld terug gestort word zij deze naar mijn nieuwe bankrekening word over gemaakt máár dat dit werk even kan duren.
Vorige week heb ik nog een mail gestuurd naar ticket tribune want(bellen!!) Gaat niet of ticket tribune mijn geld al terug geboekt heeft.
Daar kreeg ik een mail van terug met daarin een bevestiging van overschrijving naar mijn oude rekening.
Tot vandaag heb ik nog steeds niks ontvangen.

Ik ben het letterlijk spuugzat nu.
Als mijn geld volgende week nog niet is overgemaakt ga ik hiermee naar mijn advocaat.
Zijn er mensen die ook nog wachten op hun geld of andere klachten die nog niet zijn opgelost?
Is er bewijs van de opgeloste klachten op deze site?

Graag jullie respons 🙂

Wanneer mijn geld is terug geboekt

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 18 juli 2016 om 08:08 geantwoord

Geachte heer of mevrouw, Zoals al meerdere malen aangegeven is het teruggestort op de rekening van herkomst. Dit is uw VISA creditcard eindigend op 4899. Deze gegevens hebben wij u ook al per email toegestuurd en heeft u ontvangen. Echter heeft u het over nog twee kaarten, wij hebben u gevraagd om hierover meer uitleg te geven, daar wij op deze manier slechts één ordernummer van u kunnen vinden, echter heeft u hier nooit op gereageerd. Wij willen u dus nogmaals vragen een email te sturen waarin u aangeeft, welk bedrag wij precies moeten terugstorten (ordernummer, bewijs van betaling). Wij horen graag van u, zodat wij dit kunnen oplossen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sandervanbeeknederland