Klacht: Slechte service

op 06 juli 2016 over Etos in de categorie Drogisterijen

Ik heb afgelopen maandag aankopen gedaan bij de Etos in Hoofddorp en merkte pas thuis dat ik 2 aankopen miste. Na goed nadenken herinnerde ik mij ook niet meer of die mij waren gegeven na de betaling. Hier ben ik nu ookzeker van. Met deze info ben ikteruggegaan naar de winkel de dag erna (dinsdag). Dit heb ik toen verteld aan de medewerker en ik werd helemaal niet serieus genomen. Mevrouw gaf ook aan dat ze ineens verder moest en ik morgen (dus vandaag) maar moet terugbellen voor de medewerker die mij heeft geholpen op de maandag. Dit gaat om producten voor nog geen eens 3,00 euro bij elkaar. Vervolgens vroeg ik om de manager en werd ik eerst genegeerd en later werd fluisterend gezegd dat die er niet is. Ik ben ontzettend teleurgesteld in de service van Etos Hoofddorp en ben nog nooit zo behandeld door medewerkers. Ik sta zelf ookal 5 jaar in een winkel te werk en wij behandelen onze klanten nooit op deze manier. Ik hoop dat er iets met jullie service gedaan kan worden want mij zijn jullie voorlopig niet meer terug in de Etos Hoofddorp.

Ik zal tevreden zijn wanneer de medewerker mij met respect behandeld en ook aandachtig naar mijn verhaal kan luisteren. Een medewerker hoort niet zomaar weg te lopen en te zeggen dat zij verder moet met klanten helpen. Ik ben nota bene ook een klant en nog een ontevreden ook. Verder moet een medewerker mij professioneel te woord staan en duidelijk aangeven als een manager niet aanwezig is. Er is een gebrek aan professionaliteit en respect voor de klanten bij de Etos in Hoofddorp.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door iMuunn