Klacht: Slechte service!

op 04 juli 2016 over Check Die Deal in de categorie Deal-Sites

Had een bolderkar gekocht die 100kg aan kon. Heb tijdens folder lopen er maar 40kg in gedaan. Na 200 meter gelopen te hebben zakte het ene wieltje al door. Ben toen naar huis gelopen en heb de klantenservice gebeld. Ze zouden het gaan overleggen. De volgende dag kreeg ii bericht dat het niet onder de garantie valt omdat ik van een stoep af gereden zou zijn. Heb duidelijk gemaakt dat dat niet het geval was, het was gewoon de openbare weg zonder stoepen of kuilen in de buurt. Ze zouden toen als nog de bolderkar bekijken. Kreeg voor de 2e keer bericht dat ik hem te zwaar beladen had en dat ik van een stoep was afgereden. Ik had nog aangeboden om een foto van de plek te sturen maar die wilde jullie niet meer zien!

Het gaat hier niet over een klein ding van 5 euro ik heb nu gewoon 60 weggegooid.

Ik zou tevreden zijn als ik een ander product zou mogen uitzoeken. Zou nog wel diezelfde bolderkar willen maar ben ondertussen het vertrouwen in het product verloren. Ik snap dat ze het geld niet terug geven maar een tegoedbon zou heel netjes zijn, tenslotte heb ik niet met de bolderkar gedaan wat niet mogelijk zou zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door Fabienne erkeland